Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 13:36:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Sillamäe Linnavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/11389 
aadressile Ida-Viru maakond, Sillamäe linn, Viru pst 20a (Elamu 49krt. M1,2) 
ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palun arvamust seoses sellega, et elumajas 
kavandatakse kohvik ja kulinaariastuudio: maksimaalselt 16-kohaline kohvik 
ja kulinaariastuudio kooliealistele lastele (maksimaalselt 10 inimest).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27165787>  (menetlus nr: 
459413), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 15.11.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Sillamäe Linnavalitsus) või menetleja (IRINA ULJANOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister